Thomas Hendrickx

Thomas is 24 jaar en woont in Hoeleden. Hij is werkzaam in het Regionaal Ziekenhuis Tienen op de afdeling geriatrie.

"Een mooi gezicht wordt oud,
een mooi lichaam verandert,
maar een mooi mens zal altijd een mooi mens blijven..."

Beroepshalve is hij met oudere mensen bezig.  Hij hecht dan ook heel veel belang aan het welzijn van ouderen. Thomas vindt dat we ouderen moeten helpen om zo lang mogelijk in hun eigen huis te verblijven om daar te genieten van een gezellige oude dag. De gemeente kan daarin een rol spelen door bv. financiële steun te bieden voor alarmsystemen voor ouderen, trapliften, en andere ingrepen in de woning die het leven van een ouder persoon gemakkelijker kunnen maken.

Mocht u hem de kans geven dan zal hij zich de volgende zes jaar ook inzetten om de jongeren in onze gemeente meer en betere mogelijkheden tot sporten aan te bieden . Dat kan door de jongerenwerking in de bestaande clubs te ondersteunen, maar ook door nieuwe sportinitiatieven aan te moedigen, zowel binnen onze gemeentelijke sporthal als in geval van buitensporten.