Stéphanie Haesendonck

Stéphanie is een nieuwe inwoner van Kortenaken. Ze is opgegroeid in de buurt van Leuven, maar het stadsleven was toch niks voor haar. Daarom is ze in het mooie, rustige Waanrode komen wonen.

Van opleiding is Stéphanie schilder/deco en ze steekt graag de handen uit de mouwen. Mensen helpen is ook iets wat ze graag doet.

Ze vindt veel van haar waarden terug in het programma van de N-VA, zowel binnen de nationale thema’s maar zeer zeker ook op gemeentelijk vlak. Ze houdt van aanpakken, daarom heeft ze niet getwijfeld om haar te engageren. Met jouw steun wil ze de volgende jaren een nog hechtere samenleving voor jong en oud in Kortenaken helpen creëren.

Vlaanderen doet het economisch goed, maar helaas is er ook nog veel verdoken armoede in ons landje, ook in onze gemeente. De bestrijding van deze armoede moet volgens haar met prioriteit aangepakt worden en daarbij kan de gemeente via het OCMW een belangrijke rol spelen. Daaraan gekoppeld moeten we ervoor zorgen dat iedereen over een degelijke en betaalbare huisvesting kan beschikken.