Greet Van Nuffel

Sinds 2015 woont Greet samen met mijn partner Herman Casteur in Kortenaken. Sinds juni 2017 geniet ze van haar pensioen. Ze heeft een dochter en een zoon en vijf kleinzonen!

Overtuigd van de "kracht van verandering" die de N-VA brengt, wil ze in onze mooie gemeente bijdragen aan deze positieve vooruitgang. Haar motivatie om lid te worden van N-VA werd gestimuleerd door de correctheid en de rechtlijnigheid waarmee deze partij zich profileert én de manier waarop dit in praktijk wordt gebracht.

Greet hecht vooral veel belang aan een open communicatie tussen het bestuur en de inwoners. Iedereen moet de kans krijgen om ook tijdens een legislatuur te participeren aan het bestuur. Dat kan onder meer door adviesraden die zo veel mogelijk onafhankelijk (a-politiek) zijn.

Als gewezen zelfstandige wil ze zich ook inzetten voor het instandhouden van de lokale middenstand. Hun aanwezigheid draagt bij tot de leefbaarheid van een gemeente.

Sport en gezondheid wordt bij haar thuis hoog in het vaandel gedragen. Samen met haar partner gaat ze zelf graag een sportieve wandeling maken. De gemeente moet dat mogelijk maken voor iedereen door de wandelwegen die Kortenaken heeft goed te blijven onderhouden. Haar partner Herman is sinds kort ook leraar Jiu Jitsu (zelfverdediging) in de sporthal ‘De Vruen’.